اخبار فارکس جمعه ۵ آبان

اخبار فارکس جمعه ۵ آبان

در حال حاضر آتی سهام های آمریکا و شاخص های آسیایی مثبت هستند ؛ اما احتیاط را در رفتار سرمایه گذاران شاهد هستیم.انتظار سرمایه گذاران انتشار خبر خوب از شرکت های فناوری آمریکا است که در نهایت از بورس نیویورک حمایت شود.

به صورت کلی بازار منتظر شاخص PCE امریکا است در واقع سرمایه گذاران نگران گزارش ها از وضعیت تورم آمریکا هستند.

بورس سهام 

در بازار سهام آسیا شاخص های کشور ژاپن و هنگ کنک بیشتر رشد به به ثبت رساندن ؛ سهام استرالیا و کره نیز وضعیت مطلوبی دارند و دلیل رشد سهام چین نیز واکنش به انتشار داده های اقتصادی بوده است.

هم اکنون وضعیت آتی سهام نزدک +۱۰۰است در حالی که در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲ درصد منفی بود.

اخبار فارکس

وضعیت رشد اقتصادی کشور آمریکا به صورت عجیبی بهتر از انتظارات بوده است این را شاخص GDP آمریکا به اثبات رساند که دیروز منتشر شد.

امروز انتشار داده های تورمی آمریکا را داریم که بسیار مهم است ؛ در پیش رو نیز ارزیابی انتظارات و تمایلات مصرف کنندگان امریکا قرار دارد که اهمیت بالایی دارند .

بازار اوراق قرضه

اوراق خزانه داری آمریکا بازدهی خوبی نداشته است و در بازار تنها حدود ۲۵-۳۰ درصد شانس برای افزایش نرخ بهره انتظار میرود.

بازار فارکس

انتشار داده های تورمی ژاپن ین را در وضعیت با ثباتی قرار داده و در مقابل دلار کشور آمریکا در وضعبت تضعیف شده قرار دارد (بازار فارکس)

خبرمهم دیگری که برای ین ژاپن اهمیت دارد صحبت وزیر دارایی و اقتصادی این کشور است که تاکید کرده از نزدیک نوسانات بازار بزرگ فارکس را دنبال میکند. البته فشارهای تورمی این کشور برای اولین بار بعد از ۴ماه کاملا بر خلاف پیشبینی ها رشد کرده است.

فقط و فقط دلار استرالیا توانسته از ابتدا هفته در مقابل دلار آمریکا تقویت شود ...

 

با پیپ راز به معنای واقعی آینده را بیاموز ...


برچسب‌ها