اخبار فارکس سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

اخبار فارکس سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

اخبار فارکس سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

2024/04/23

شاخص های سهام آسیایی همانند شاخص های آتی سهام اروپایی مثبت هستند. با گزارش های مالی خوب شرکت های سهامی ، سرمایه گذاران بازار سهام کاملا امیدار شدند.

بورس سهام

شاخص های آتی سهام آمریکا تغییر قابل توجهی نداشتند اما حدود ۰٫۵ درصد رشد برای شاخص Stoxx50 به ثبت رسید ، گزارش شرکت های رنو و Novarits بهتر از پیشبینی ها منتشر شد.

در حال حاضر گزارش درآمدی شرکت های سهامی مورد توجه سرمایه گذاران است ، در هفته جاری گزارش مالی حدود ۴۰ درصد شرکت های حاضر در S&P500 بروزرسانی می شود ، محرک اصلی رشد بازار سهام هنگ کنگ ، قطعا سهام شرکت های فناوری است ،در ژاپن با تقویت نسبی ارزش ین ، بازار سهام نیز رشد کرده است.

اوراق قرضه

هر چند حراج اوراق خزانه داری آمریکا نزدیک است اما فعلا وضعیت باثباتی برای اوراق خزانه داری گزارش شده است ، معامله گران در این حراجی به قدرت تقاضا و عرضه توجه ویژه دارند به این دلیل که بازدهی اوراق خزانه داری آمریکا در سال ۲۰۲۴ به بالاترین سطح خود رسیده است.

اخبار فارکس 

رالی صعودی دلار آمریکا نسبت به رقبا متوقف شده است ، نشست بانک مرکزی ژاپن روز جمعه برگزار می شود و پیشبینی می شود تغییری در سیاست های پولی از سمت بانک مرکزی اعمال نشود. بعد از سقوط ین به پایین ترین سطح در ۳۴ سال گذشته ، بازار انتظار دارد برای تشدید نشدن حرکت نزولی ین ،  لحن مدیران بانک مرکزی ژاپن متمایل به سیاست های انقباضی باشد.

بورس کالا

با کاهش تنش ها در خاورمیانه و افت تقاضا برای دارایی های امن، همچنان سیر نزولی قیمت انس جهانی طلا ادامه دارد ( هم اکنون در محدوده ۲۳۰۰ دلار در حال معامله است) 

به نظر می رسد فدرال رزرو آمریکا هم تمایلی به کاهش نرخ بهره در آینده نزدیک ندارد و این خبر بدی برای طلا و خبر خوب برای دلار است.

بیشتر بدانید: سیگنال طلا 

تضعیف ارزهای اصلی در مقابل دلار آمریکا ( ۲۴ ساعت گذشته)

 

پیپ راز - آکادمی فارکس 


برچسب‌ها