اخبار فارکس پنج شنبه 3 خرداد 1403

اخبار فارکس پنج شنبه 3 خرداد 1403

اخبار فارکس پنج شنبه 1403/03/03

2024/05/23

در آمریکا و اروپا شاخص های آتی سهام روند صعودی دارند ، اما در آسیا بازار سهام درگیر جریانات ریسک پذیر است ، با گزارش عالی شرکت انویدیا این ریسک پذیری کاملا تقویت شده است ، و صنعت هوش مصنوعی همچنان در رونق است ...

بورس سهام

شاخص سهام ژاپن در آسیا بیشترین رشد را داشته است ، در کره جنوبی و تایوان بازار سهام بالا آمده اما در مقابل بازار سهام چین ،هنگ کنگ و استرالیا عملکرد ضعیفی دارند.

انتشار گزارش های مالی شرکت انویدیا باعث شد سنتیمنت بازار سهام بهبود پیدا کند ، کارشناسان درآمد این شرکت را ۲۶٫۸ میلیارد دلار پیشبینی میکردند اما درآمد فصل دوم سال ۲۸ میلیارد دلار گزارش شده است (بهتر از پیشبینی ها)

بازار اوراق قرضه

تغییر قابل توجهی در اوراق خزانه داری آمریکا در معاملات آسیا روی نداده است. با انتشار FOMC Minutes آمریکا در روز گذشته ، کارشناسان به این نتیجه رسیدند که فدرال رزرو برای کاهش نرخ بهره عجله ای ندارد ، به همین دلیل بازدهی اوراق خزانه داری کوتاه مدت آمریکا اندکی رشد کرد.

اخبار فارکس

دلار آمریکا بیشتر رشدهای روز چهارشنبه خود را از دست داده و در مقابل تمامی ارز های اصلی گروه ده تضعیف شده است ،بعد از سقوط ین به پایین ترین سطح ماه آوریل ، امروز تغییر قابل توجهی نداشته است. نشست تعیین نرخ بهره بانک مرکزی نیوزیلند برگزار شد و بعد از آن دلار نیوزیلند تقویت شد.

بورس کالا

انس جهانی طلا از روز گذشته بیشتر از ۲ درصد سقوط کرده و هم اکنون در محدوده 2350 دلار در حال معامله است. گزارش FOMC Minutes محرک اصلی طلا است. برای چهارمین روز متوالی قیمت نفت خام سبک کاهش یافته و منفی است. نگرانی ها از کاهش تقاضا باعث شد قیمت مس هم در بورس کالا کاهش پیدا کند.

 

تقویت ارزهای اصلی در مقابل دلار آمریکا ( طی ۲۴ ساعت گذشته)

 

با پیپ راز اخبار و اتفاقات مهم بازار را در لحضه رصد کنید ...


برچسب‌ها