اخبار فارکس چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

اخبار فارکس چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

اخبار فارکس چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

2024/05/08

دلار آمریکا تقویت شد ، اما بازار سهام در آمریکا و آسیا عملکرد ضعیفی دارد ، برای ادامه رالی صعودی در بازار سهام ، باید گزارشات درآمد شرکت ها بیشتر از قبل بهبود پیدا کند تا سرمایه گذاران به آینده بازار سهام خوشبین باشند.

بورس سهام

چشم انداز کاملا ضعیف شرکت نینتندو در ژاپن باعث شد، شاخص سهام این کشور بدترین عملکرد را در آسیا ثبت کند. در هنگ کنگ و چین نیز رالی صعودی بازار سهام متوقف شده و بازار وارد فاز رنج ( استراحت) شده است. هفته آینده گزارش مالی شرکت های بزرگ فناوری منتشر خواهد شد ، سرمایه گذاران برای تصمیم گیری به این گزارشات نگاه ویژه دارند.

شاخص سهام S&P500 در محدوده مثبت قرار دارد ( برای چهارمین روز متوالی) 

اخبار فارکس 

رشد بازدهی اوراق خزانه داری و حمایت مقامات فدرال رزرو از دلار آمریکا ، باعث شد دلار آمریکا کاملا تقویت شود ( سومین روز متوالی) ، رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس نیز اخیرا اعلام کرد بانک مرکزی نرخ بهره را برای مدت خیلی طولانی تغییر نمیدهد.

هر چند دولت ژاپن برای مداخله در بازار فارکس اعلام آمادگی کرده است ( با تغییر سیاست های پولی)  اما سیر نزولی و تضعیف ین همچنان ادامه دارد ... 

بورس کالا 

با گزارشات هفتگی نفت خام آمریکا ، و کاهش تنش ها در خاورمیانه ، شاهد افت شدید قیمت نفت خام به پایین ترین سطح از اواسط ماه مارس هستیم. 

 

تمام ارزهای اصلی طی ۲۴ ساعت گذشته در مقابل دلار آمریکا تضعیف شده اند

 

پیپ راز - آینده را مدیریت کن ...


برچسب‌ها