اخبار فارکس چهارشنبه 01 آذر

اخبار فارکس چهارشنبه 01 آذر

اخبار فارکس چهارشنبه 01 آذر

2023/11/22

با پیپ راز همراه شو تا آینده بازار فارکس را امروز تحلیل کنی ، علاوه بر تحلیل ها میتوانید از سیگنال رایگان طلا استفاده کنید و درآمد دلاری را تجربه کنید! نتایج تمام سیگنال های هفته های گذشته کاملا شفاف در دسترس است ...

آخرین اخبار فارکس به زبان ساده ...

هم اکنون دلار در پایین ترین سطح خود نسبت به ۹۰ روز گذشته معامله می شود و عملکرد شاخص سهام های آسیایی مشخص نیست.

بورس سهام

با توجه به نزدیک شدن به روز شکر گذاری در ژاپن و آمریکا حجم معاملات خیلی خیلی کاهش یافته است ؛ البته شاخص سهام ژاپن مثبت و شاخص هنگ کنگ نیز رشد اندکی را به ثبت رسانده است ، سهام کشور بزگ چین فعلا منفی است و شاخص‌های آتی سهام آمریکا به یک ثبات نسبی رسیده است ( بعد از ریزش ۰٫۶ درصدی نزدک) به صورت کلی جریانات ریسکی در بازار مشاهده نمی شود.

گزارش FOMC Minutes

گزارشات جلسه فدرال رزرو آمریکا که دیروز منتشر شد نشان میدهد مقامات فدرال در موضوع نرخ بهره احتیاط را کاملا در دستور کار قرار دادند ؛ اهداف تورمی آمریکا و وضعیت تورم ۲ فاکتور اساسی برای افزایش یا کاهش نرخ بهره می باشد که مقاملات فدرال طبق آن تصمیم میگیرند. البته دیدگاه بازار کمی متفاوت است و شانس کاهش نرخ تورم در مارس 2024 را حدودا ۲۵ درصد پیشبینی میکند.

کارشناسان معتقد هستند نباید به گزارش دات پلات ماه  سپتامبر که به افزایش نرخ بهره اشاره کرد اهمیت داد ؛همه نگاه ها به داده های اقتصادی آمریکا است ؛ اگر داده ها قبل از جلسه ماه دسامبر خیلی خوب باشد ؛ احتمالا شاهد افزایش بازدهی اوراق خزانه داری آمریکا هستیم ؛در چنین شرایطی احتمال افزایش نرخ بهره به شدت کم می شود.

 

تقویت تمام ارزهای اصلی در مقابل دلار آمریکا را شاهد هستید ( از ابتدا هفته)

 

با pipraz آینده را بیاموز 


برچسب‌ها