اخبار فارکس چهارشنبه 19 مهرماه

اخبار فارکس چهارشنبه 19 مهرماه

اخبار فارکس چهارشنبه 19 مهرماه


در دو روز گذشته شاخص های سهام  آسایی منفی بود (به دلیل درگیری نظامی در خاورمیانه) اما امروز این شاخص ها به تبعیت از بازار سهام آمریکا سبز شدند. معامله گران در روزهای گذشته شدیدا منتظر افزایش نرخ بهره آمریکا بودند اما این انتظار امروز کاهشی شده است. در واقع انتظارات نرخ بهره‌ای اکثر معامله گران ضعیف شده است.

بورس سهام


رشد سهام آسیا و اقیانوسیه همچنان ادامه دار است ( ۵ روز متوالی) در واقع در حال ثبت رکورد بزرگترین حرکت صعودی  از اوایل سپتامبر هستیم . شاخص سهام هنگ کنگ با معجزه سهام شرکت‌های فناوری توانسته در تلاطم های اخیر مثبت باشد. در مقابل دلیل اصلی رشد بازار سهام چین بدون شک مربوط به کسری بودجه دولت این کشور است. اکثر سرمایه گذاران چینی منتظر بسته های حمایتی دولت هستند.

بازار اوراق قرضه


اوراق خزانه‌داری ۱۰ ساله کشور آمریکا هم اکنون بازدهی با ثباتی دارد ؛  احتمال عدم‌تغییر نرخ بهره در دسامبر بیشتر از ۶۰ درصد است در حالی که در هفته گذشته  افزایش نرخ بهره احتمال افزایش ۶۰ درصدی داشت.

اخبار فارکس

در ۵ روز گذشته شاهد افت شاخص دلار بودیم اما هم اکنون این شاخص به وضعیت تعادلی رسیده است  همچنین مدیران فدرال رزرو تاکید کردند در حال حاضر نیاز به افزایش نرخ بهره نیست. در مقابل رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو تاکید کرده وقتی در سیستم مالی نرخ بهره بالا باشد به این معنا است که مجدد نیازی به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو نیست.

نگاه تمام معامله گران به گزارش مربوط به FOMC Minutes است . این گزارش حساس تا لحضه انتشار مدام آپدیت میشود ( نشست مربوط به سپتامبر فدرال رزرو)  در این گزارش معامله گران آخرین دیدگاه مقامات فدرال رزرو  را آنالیز میکنند تا هوشمندانه اقدام کنند. همچنین فردا و پسفردا  داده های مهم اقتصادی آمریکا منتشر میشود که قطعا نوساناتی در بازار فارکس ایجاد میکند.

در پایان باید اشاره کنیم به تقویت تمام ارزهای اصلی در مقابل دلار آمریکا (از روز دوشنبه -اولین روز فارکسی)

 

با پیپ راز همیشه آپدیت باش...


برچسب‌ها