نحوه ورود به بازار فارکس

 نحوه-ورود-به-بازار-فارکس

 نحوه ورود به بازار فارکس

 نحوه ورود به بازار فارکس برای ایرانیان بسیار ساده است. شما به راحتی در یکی از بروکرهای معتبر در ایران مانند  opofinance.com که بسیار معتبر است ثبت نام کنید و وارد بازار فارکس شوید برخلاف ارزهای دیجیتال که بسیاری از صرافی‌های بزرگ به ایرانیان اجازه ثبت نام نمی‌دهند.

حتما این نکته‌ مهم را در خاطر داشته باشید که ما تاکید می‌کنیم مهم‌ترین پیش‌نیاز ورود به فارکس، آموزش تخصصی در این زمینه است.

 فقط زمانیکه درباره فارکس٬ اقتصاد کلان٬ تحلیل تکنیکال و بنیادی و مدیریت ریسک و سرمایه آموزش‌های لازم را از طریق دوره‌ فارکس آکادمی پیپ‌راز فرا گرفتید٬ می‌توانید به عرصه بزرگترین بازار مالی دنیا یعنی فارکس وارد شوید.

 

چگونه وارد فارکس شویم؟

در این بازار برای بدست آوردن سود، فرصت‌های معاملاتی زیادی وجود دارد و چون در این بازار باید با دلار کار کنیم و سود حاصل از آن نیز دلاری خواهد بود پس می‌توان گفت یکی از بهترین‌های راه‌های کسب درآمد دلاری سرمایه‌گذاری در بازار فارکس است.

برای وارد شدن به بازار فارکس و شروع معامله‌گری در آن باید مراحلی باید انجام شود که در ادامه به ترتیب این مراحل را شرح می‌دهیم.

 

آموزش صفر تا صد فارکس رو اگر می‌خواهید به زبانی ساده به همراه استراتژی معاملاتی به شیوه نوین و منحصر به فرد بیاموزید٫ دوره مقدماتی آکادمی پیپ‌راز مشاهده کنید.

 اگر می‌خواهید در مناسب‌ترین کارگزاری فارکس از لحاظ واریز٫ برداشت٫ کارمزد معاملات٫ پشتیبانی قوی و... برای ایران ثبت‌نام کنید اینجا را کلیک کنید 

 

کسب دانش معامله‌گری جهت ورود به بازار فارکس

مطمئنا اولین کار برای ورود به فارکس، کسب دانش تخصصی از مهمترین مراحل ورود به فارکس است. افراد زیادی بدون در نظر گرفتن این مرحله و با آموزش‌های سطحی و غیر‌کاربردی سریع معامله کردن را شروع می‌کنند و نتیجه‌ای جز شکست نصیبشان نمی‌شود.

 پس حتما برای دیدن آموزش‌های لازم این حوزه زمان کافی بگذارید و از آموزش‌های جامعی که در دوره‌ فارکس آکادمی پیپ‌راز است استفاده کنید که شما را با تمام جوانب مهم معامله‌گری در فارکس از تحلیل تکنیکال تا تحلیل بنیادی، به شکل کاملا عملی آشنا می‌کند.

 

انتخاب بروکر فارکس

مرحله ی دوم برای ورود به فارکس٬ انتخاب یک بروکر معتبر است. اکثرا تصور می‌کنند ورود به فارکس در ایران بسیار مشکل است اما اگر کمی در اینترنت جستجو کنید متوجه می شوید که بروکرهای زیادی برای همکاری با ایرانیان وجود دارد اما نکته بسیار مهم اين است که چون بروکر به نوعی جایگاه شریک معاملاتی شما را دارد پس باید در انتخاب آن نهایت دقت را کنید تا بروکر معتبر و مطمئنی را انتخاب کنید.

ما در اینجا صفحه‌ی کارگزاری فارکس یکی از معتبرترین بروکرهای فارکس برای ایران را معرفی کردیم که دیگر نگران پیدا کردن بروکر مناسب نباشید.

شروع فعالیت در فارکس با حساب معاملاتی دمو (آزمایشی)

اگر برای فعالیت در بازار فارکس تجربه کافی ندارید، حساب معاملاتی شما را ریسک بالایی تهدید می‌کند به همین دلیل ما به شما توصیه می‌کنیم در ابتدای شروع کار برای بدست آوردن تجریه کافی و آشنا شدن با بازار٬ یک حساب معاملاتی دمو افتتاح کنید.

حساب معاملاتی دمو در واقع تمام شرایط و وضعیت واقعی بازار را دارد البته بدون اینکه سرمایه‌گذاری واقعی نیاز داشته باشید بنابراین ریسکی حساب معاملاتی شما را تهدید نمی‌کند و برای شروع یادگیری بازار فارکس بهترین گزینه است.

اگر می‌خواهید در مناسب‌ترین کارگزاری فارکس از لحاظ واریز٫ برداشت٫ کارمزد معاملات٫ پشتیبانی قوی و... برای ایران ثبت‌نام کنید اینجا را کلیک کنید 

برای کسب دانش بیشتر در بازار فارکس مقاله‌های زیر را مطالعه کنید.