حداقل سرمایه برای ورود به بازار فارکس

حداقل-سرمایه-برای-ورود-به-بازار-فارکس

حداقل سرمایه برای ورود به بازار فارکس

حداقل سرمایه برای ورود به بازار فارکس را نمی‌توان عدد خاصی در نظر گرفت٬ شما می‌توانید با کمترین سرمایه در حد ۱۰۰ دلار و یا حتی کمتر٬ وارد این بازار شوید و سود کنید.

البته برخی از بروکرها برای افتتاح حساب مبلغ خاصی را به عنوان حداقل سرمایه تعیین می‌کنند که در اینصورت باید به میزان مبلغ تعیین شده حساب معاملاتی خود را شارژ کنید و وجه را واریز نمایید.

 

انواع حساب معاملاتی در فارکس

بعد از انتخاب بروکر٬ قدم بعدی انتخاب حساب معاملاتی در فارکس است. چون بروکرها حساب‌های معاملاتی مختلفی و با شرایط مخصوص خودشان به کاربران ارائه می‌دهند در نتیجه اصل ثابت و یکسانی برای این موضوع  وجود ندارد.

پس باید شرایط حساب‌های معاملاتی متفاوت را در وبسایت بروکرها مطالعه کنید و بعد با در نظر گرفتن شرایط خود بهترین و مناسب‌ترین حساب را انتخاب کنید.

 

آموزش صفر تا صد فارکس رو اگر می‌خواهید به زبانی ساده به همراه استراتژی معاملاتی به شیوه نوین و منحصر به فرد بیاموزید٫ دوره مقدماتی آکادمی پیپ‌راز مشاهده کنید.

 اگر می‌خواهید در مناسب‌ترین کارگزاری فارکس از لحاظ واریز٫ برداشت٫ کارمزد معاملات٫ پشتیبانی قوی و... برای ایران ثبت‌نام کنید اینجا را کلیک کنید 

 

ثبت نام در بروکر فارکس

بعد از مراحل بالا شما می‌توانید یکی از حسابهای معاملاتی که بروکر مدنظرتان ارائه می‌کند را انتخاب کنید و ثبت نام در یک حساب واقعی را انجام دهید. 

بروکرها برای ثبت نام از شما اطلاعات هویتی و سکونتی را می‌خواهند پس فرم مربوط به مشخصات هویتی و تماس٬ خود را کامل کنید و مدارکی مانند عکس٬ گذرنانه٬ کارت ملی یا گواهینامه رانندگی را در بخش خود بارگذاری کنید. گاهی اوقات بروکرها برای تائید محل سکونت شما٬ از شما٬ قبض آب٬ برق٬ سند یا اجاره نامه درخواست می‌کنند.

 

شارژ اولیه حساب در بروکر فارکس

شما باید برای شروع معامله‌گری حداقل مبلغ مورد نیاز حساب معاملاتیتان را برای بروکر واریز نمایید. با توجه به اینکه کشور ما تحریم است و به نقل و انتقالات بانکی جهانی دسترسی نداریم اما ما با استفاده از راه‌هایی که بروکرها (بروکر معتبر پیشنهادی) به کاربران ایرانی ارائه می‌کنند مثل وبمانی، پرفکت مانی، ارزهای دیجیتال و یا استفاده از واریز و برداشت ریالی بصورت مستقیم می‌توانیم حساب خود را شارژ کنیم.

برای کسب دانش بیشتر در بازار فارکس مقاله‌های زیر را مطالعه کنید.