استراتژی معاملاتی در بازار فارکس

استراتژی-معاملاتی-در-بازار-فارکس

استراتژی معاملاتی در بازار فارکس

موفقیت در بازار فارکس مربوط است به داشتن استراتژی معاملاتی مشخص که توسط خود شما به عنوان معامله‌گر ایجاد می‌شود یا استراتژی معاملاتی را از شخصی دیگری یاد می‌گیرید. در ساخت سیستم معاملاتی باید عواملی مانند میزان سرمایه، میزان تحمل ریسک و مهم‌تر از همه اشراف به خصوصیات اخلاقی خود، را در نظر بگیرید.

مشخص کردن تایم فریم معاملاتی، یکی از فاکتورهای مهم در طراحی سیستم معاملاتی است که مشخص کنید یک معامله‌گر کوتاه‌مدت، ميان‌مدت و یا بلندمدت هستید. شما باید با دانش کامل از تحلیل تکنیکال و بنیادی بتوانید سیستم کارآمدی متناسب با شخصیت خودتان ایجاد کنید. همیشه به قوانین سیستم معاملاتی خود پایبند باشید مگر اینکه متوجه شوید که استراتژی معاملاتی شما دیگر موفق نیست و نیاز به تغییر یا تصحیح دارد. به خاطر داشته باشید که رمز موفقیت معامله‌گران حرفه‌ای در بازار فارکس داشتن یک استراتژی مدرن و کارآمد است.

در فصل دوم (تکنیکال و استراتژی) دوره مقدماتی فارکس آکادمی پیپ‌راز بخش کوچکی از استراتژی معاملاتی پیپ‌راز به صورت رایگان آموزش داده شده که خود به تنهایی می‌تواند نتایج خوبی به شما در بازار فارکس بدهد.

 

آموزش صفر تا صد فارکس رو اگر می‌خواهید به زبانی ساده به همراه استراتژی معاملاتی به شیوه نوین و منحصر به فرد بیاموزید٫ دوره مقدماتی آکادمی پیپ‌راز مشاهده کنید.

 اگر می‌خواهید در مناسب‌ترین کارگزاری فارکس از لحاظ واریز٫ برداشت٫ کارمزد معاملات٫ پشتیبانی قوی و... برای ایران ثبت‌نام کنید اینجا را کلیک کنید 

 

برای کسب دانش بیشتر در بازار فارکس مقاله‌های زیر را مطالعه کنید.