روان شناسی فارکس

روان-شناسی-فارکس

روانشناسی فارکس

روان شناسی فارکس در کنار آموزش‌های مرتبط با فارکس بسیار لازم است. معامله‌گران زیادی هستند که بدون آموزش مناسب وارد بازار می‌شوند و بدون کنترل کردن احساسات خود وارد معامله می‌شوند. با اینکه بازار فارکس می‌تواند بسیار سودده باشد اما بسیاری از این افراد با شکست از بازار خارج می‌شوند پس هیچگاه اهمیت آموزش و تمرین کافی را نباید نادیده گرفته شود.

اما گاهی مواقع افراد با آنکه آموزش لازم دیده اند و تمرین کافی داشته‌اند به دلیل احساسی عمل کردن متضرر می‌شوند. ترس و طمع دو احساس مخرب هستند که باید از همین حالا بتوانید آن را کنترل کنید. ترس مانع از ورود و خروج به موقع از معامله می‌شود و طمع باعث می‌شود در حجم‌های بسیار زیاد شروع به معامله کنند که در صورت اشتباه معامله‌گر٫ زیان‌های بسیاری بر روی او متحمل می‌شود. یکی از پیش‌نیازهای ورود به بازارهای مالی داشتن صبر و حوصله است همچنین نظم‌ و ترتیب و تمهارت کنترل احساسات می تواند سبب موفقیت شما در بازار فارکس شود.

تجربه ثابت کرده که حتی اگر استراتژی معاملاتی شما زیاد سودده نباشد اما احساسات خود را در معاملات کنترل کنید و مدیریت ریسک مناسبی داشته باشید می‌توانید در هر بازار مالی موفق بشوید و برای قوی شدن در روانشناسی بازار فارکس و بالا بردن درصد موفقیت خود به شما پیشنهاد می‌کنیم فصل ۳ دوره مقدماتی فارکس رایگان (روانشناسی بازار) آکادمی پیپ‌راز را با دقت کامل مشاهده کنید.

 

آموزش صفر تا صد فارکس رو اگر می‌خواهید به زبانی ساده به همراه استراتژی معاملاتی به شیوه نوین و منحصر به فرد بیاموزید٫ دوره مقدماتی آکادمی پیپ‌راز مشاهده کنید.

 اگر می‌خواهید در مناسب‌ترین کارگزاری فارکس از لحاظ واریز٫ برداشت٫ کارمزد معاملات٫ پشتیبانی قوی و... برای ایران ثبت‌نام کنید اینجا را کلیک کنید 

برای کسب دانش بیشتر در بازار فارکس مقاله‌های زیر را مطالعه کنید.